کد خبر : 7794 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 10:12:56
۲۰-طرح-تحقیقاتی-پسادکتری-در-دانشگاه-شهید-بهشتی-اجرا-می-شود

با همکاری صندوق حمایت از پژوهشگران؛

۲۰ طرح تحقیقاتی پسادکتری در دانشگاه شهید بهشتی اجرا می شود

سیناپرس: تفاهم نامه همکاری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و دانشگاه شهید بهشتی برای اجرای ۲۰ طرح تحقیقاتی پسا دکتری به امضای روسای دو مجموعه علمی رسید.

این تفاهم نامه همکاری که به امضای دکتر نصرت الله ضرغام رئیس صندوق و دکتر محمدمهدی تهرانچی رئیس دانشگاه شهید بهشتی رسید، همکاری در زمینه اجرای ۲۰ طرح تحقیقاتی پسادکتری در راستای سیاست ها و اولویت های تحقیقاتی اعلام شده توسط دانشگاه و صندوق را امکانپذیر می کند.

ایجاد لینک پورتال های دو مجموعه برای آگاهی از کارهای تحقیقاتی انجام شده و در دست انجام ، از دیگر همکاری های قید شده در این تفاهم نامه است.مدت اعتبار این تفاهم نامه ، پنج سال از تاریخ امضاء ذکر شده  که در صورت نیاز و توافق کتبی طرفین، قابل تمدید است.

بر اساس این تفاهم نامه، صندوق حمایت از پژوهشگران به منظور شناسایی، برقراری ارتباط و حمایت از قشر توانمند پژوهشگرو فناور کشور، و دانشگاه شهید بهشتی نیز به منظور استفاده از مشارکت و همکاری های علمی آنان در زمینه اجرای سیاست های خود، اقدام به انعقاد این تفاهم نامه کرده اند.

دکتر ضرغام در نشست با محققان و اعضای هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، ضمن تشریح امکانات و خدمات صندوق حمایت از پژوهشگران ،  چگونگی بهره مندی پژوهشگران از این امکانات را برای آنان توضیح داد وبه پرسشهای اساتید در همین ارتباط ، پاسخ گفت.