• معضلی-به-نام-کیسه‌های-پلاستیکی+اینفوگرافی شنبه 13 دی 1393 - 19:41:12

معضلی به نام کیسه‌های پلاستیکی+اینفوگرافی

سینا‌پرس: پلاستیک یکی از اصلی‌ترین مواد مصنوعی مورد استفاده در جهان است. متاسفانه بازیافت این محصول بسیار زمان‌بر است و به همین دلیل آسیب‌های زیادی به طبیعت وارد می‌کند.

• گزارش-ویدیویی-از-شهاب-سنگ-مشهور-Lovejoy شنبه 13 دی 1393 - 18:33:09

گزارش ویدیویی از شهاب سنگ مشهور Lovejoy

سینا‌پرس: شهاب سنگ Lovejoy که در حقیقت یک ستاره دنباله دار است به تازگی به شدت مد نظر ستاره شناسان قرار گرفته است و در طول چند روز اخیر اخبار فراوانی درباره این ستاره دنباله دار منتتشر شده است، در این گزارش ویدیویی می توانید شاهد تصویر های برداشت شده از این ستاره دنباله دار در مسیر حرکت آن باشید.

• اهمیت-جنوبگان-در-زندگی-بشر-+-اینفوگرافی جمعه 12 دی 1393 - 19:39:24

اهمیت جنوبگان در زندگی بشر + اینفوگرافی

سینا‌پرس: جنوبگان در جنوبی‌ترین بخش کره زمین واقع است که مناطق مختلف واقع در اقیانوس جنوبی و نیز قطب جنوب را در خود جای داده است. در این منطقه بیش از ۱۰ هزار گونه جانوری یافت می‌شود.

• تولد-و-مرگ-یک-ستاره-+-اینفوگرافی چهارشنبه 10 دی 1393 - 19:37:06

تولد و مرگ یک ستاره + اینفوگرافی

سینا‌پرس: تعداد بی‌شماری ستاره در کیهان وجود دارد. ستارگان به واسطه برخی برهمکنش‌های فیزیکی شکل می‌گیرند و البته پس از مدتی نیز از میان می‌روند.
    در اینفوگرافی زیر به بررسی روند شکل‌گیری انواع مختلفی از ستارگان می‌پردازیم.

• گزارش-تصویری-از-معماری-با-قطعات-یخ- یکشنبه 07 دی 1393 - 09:07:35

گزارش تصویری از معماری با قطعات یخ

سینا‌پرس: هتل یخی در روستایی به نام جاکسجاروی در ۱۷ کیلومتری شهر کیرونا در کشور سوئد قرار گرفته است .

• صید-اشتباه+اینفوگرافی یکشنبه 07 دی 1393 - 09:07:35

صید اشتباه+اینفوگرافی

سینا‌پرس: سیناپرس: هر ساله تعداد قابل توجهی از انواع جانداران دریایی به صورت اشتباهی در دام ماهیگیران می افتند. روند کنونی به شکلی است که حتی ادامه بقای برخی از گونه های جانوری به طور جدی به خطر افتاده است. در اینفوگرافی زیر نگاهی خواهیم داشت به این پدیده و آسیب هایی که از جانب آن به محیط زیست وارد می شود.

• گزارش-تصویری-از-باغ-گیاه-شناسی-برلین- یکشنبه 07 دی 1393 - 09:07:35

گزارش تصویری از باغ گیاه شناسی برلین

سینا‌پرس: این باغ گیاه شناسی یکی از مهمترین و باارزش ترین باغ گل و گیاهانی است که در جهان وجود دارد. این باغ که به نام باغ گیاهی نیز خوانده می شود و در منطقه دهلم در نزدیکی شهر برلین قرار دارد.

• صید-اشتباه+اینفوگرافی جمعه 05 دی 1393 - 19:33:11

صید اشتباه+اینفوگرافی

سینا‌پرس: هر ساله تعداد قابل توجهی از انواع جانداران دریایی به صورت اشتباهی در دام ماهیگیران می‌افتند. روند کنونی به شکلی است که حتی ادامه بقای برخی از گونه‌های جانوری به طور جدی به خطر افتاده است.

• خواص-شگفت-انگیز-انار+اینفوگرافی چهارشنبه 03 دی 1393 - 19:30:54

خواص شگفت انگیز انار+اینفوگرافی

سینا‌پرس: سیناپرس: انار به عنوان یکی از بهترین منابع تامین آنتی‌اکسیدان و نیز بسیاری از مواد ضروری برای سلامت بدن شناخته می‌شود.
    در اینفوگرافی زیر با برخی از مهم‌ترین سودمندی‌های این میوه لذیذ آشنا می‌شوید.

• کوچک‌ترین-و-بزرگ‌ترین-قلب-در-حیوانات-+-اینفوگرافی سه شنبه 02 دی 1393 - 19:28:06

کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین قلب در حیوانات + اینفوگرافی

سینا‌پرس: خون رسانی به بخش‌های مختلف بدن، اصلی‌ترین وظیفه قلب حیوانات است. اندازه قلب حیوانات علاوه بر اندازه خود جانور به ویژگی‌های زیستی آنها نیز بستگی دارد.