رئیس جهاددانشگاهی کشور در دیدار با استاندار اصفهان تاکید کرد:

سینا‌پرس:

دکتر طیبی ضمن تشریح مجموعه اقدامات صورت گرفته در گروه صنایع شیمیایی، دارویی شهید مدرس اصفهان توسط جهاددانشگاهی گفت: با تهیه یک برنامه جامع، به طور قطع به دنبال رونق شیمی پارک اصفهان با هدف تهیه مواد شیمیایی مورد نیاز کشور هستیم.

سینا‌پرس: اقتصاد کشور ما، مدت ها است که وضعیت خوبی را سپری نمی کند و حتی واژه بیمار نیز برای آن کوچک می نماید. محققان کشور برای افزایش امید به سرپا شدن دوباره این اقتصاد محتضر، شاخص هایی را برای افزایش تاب آوری آن تعریف کرده اند.

سینا‌پرس: نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد که ویروس کرونا می‌تواند مغز انسان را تا ۱۰ سال پیرتر کند یا از ضریب هوشی بکاهد.

مهمترین اخبار سرویس‌ها

تصمیم گیری به جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت موکول شد؛

سینا‌پرس: رئیس جمهور گفت: دولت، تامین معیشت مردم و جبران تورم را وظیفه خود می‌داند و از همه طرح‌ها و پیشنهادات سایر قوا، فعالان و متخصصین اقتصادی در حل معضلات مردم استقبال می‌کند.

سینا‌پرس: دکتر طیبی طی سفر یک‌روزه خود به اصفهان از پروژه های فناورانه واحد صنعتی اصفهان از نزدیک بازدید کرد.

برترین ها   |   برگزیده ها   |   آخرین ها

مدیرعامل شرکت آجرنماچین خبر داد:

سینا‌پرس:چینی با بیان اینکه جذب بسیار کمتر آب و مقاومت بهتری نسبت به سرما و گرما از جمله ویژگی های شیل ها(آجر سبک) است، بیان کرد:تاکنون قریب به ۱۰ هزار معدن شناسایی و حدود ۷۰ نوع آجر مطابق با آنها تهیه کرده ایم .

چندرسانه ای