سینا‌پرس: نخستین سامانه تشخیص پونومی کویید ۱۹ با بیش از ۹۷ درصد دقت با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و فرمانده ستاد مقابله با کرونا رونمایی شد.

سینا‌پرس: دانشمندان "شورای تحقیقات پزشکی هند"(Indian Council of Medical Research) در مطالعه اخیرشان توسط یک میکروسکوپ پرقدرت موفق به تصویربرداری از ویروس کرونا شدند.

سینا‌پرس: یک استارتاپ آمریکایی موفق به ساخت تست کاغذی شده که در کمتر از ۳۰ دقیقه بیماری کووید- ۱۹ را تشخیص می‌دهد، در این نوار کاغذی از نانوذرات طلا استفاده شده است.

مهمترین اخبار سرویس‌ها

علم در 16 فروردین ماه:

سینا‌پرس: در میان انبوهی از اخبار و اطلاعات مناسبتی و خبری تقویم، رویدادهای مهم روز را از نگاه سیناپرس بخوانید.

دانشمندان در حال بررسی هستند

جدیدترین تحقیقات دانشمندان آمریکایی با همکاری یک دانشمند ایرانی می‌گوید صحبت کردن و برقراری مکالمه حضوری می‌تواند منجر به ایجاد ذرات معلق آلوده و کافی برای انتقال کروناویروس جدید شود.

نتایج یک مطالعه جدید هشدار داده است

دانشمندان فرانسوی دریافتند:

برترین ها   |   برگزیده ها   |   آخرین ها

توصیه عضو هیئت علمی چشم پزشکی اصفهان درباره پیشگیری از ابتلا به کرونا

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: راهبرد پویایی و انعطاف بر این پایه استوار است که نمی‌توان به‌تنهایی با یکی از راهبردهای گفته شده با این ویروس مواجه شده و مقابله کرد بلکه باید به‌صورت منعطف و پویا با انجام اقدامات ترکیبی مقابله کرد.

چندرسانه ای