تا اول بهمن ماه اجرایی می گردد:

سینا‌پرس: معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی گفت: مجوز اولیه راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی از صندوق شکوفایی و نوآوری گرفته شده و مقرر شده است تا اول بهمن ماه موافقت قطعی آن گرفته شود.

سینا‌پرس: نوآوری به عنوان یکی از معیارها و شاخص های حیاتی برای ماندگاری و درآمدزایی هنرهای سنتی و صنایع دستی به شمار می رود. نوآوری و خلاقیتی که باید در راستا و هم سویی با نیاز و سیلقه مخاطبان و بازار از طریق کاربردی نمودن این هنرهای و صنایع، باشد.

سینا‌پرس: رئیس سازمان فضایی ایران گفت: طراحی ماهواره ظفر به پایان رسید و در هفته آینده رسما آن را تحویل خواهیم گرفت تا مقدمات برای پرتاب فراهم شود.

مهمترین اخبار سرویس‌ها

سینا‌پرس: بررسی‌های اخیر محققان نشان می‌دهد که زرچوبه تاثیر زیادی در از ببن بردن سلول‌های سرطانی دارد.

دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: فناوری‌های نوین زیستی می‌تواند به کاهش آلاینده‌های محیط زیست کمک کند و ستاد از هر طرح فناورانه‌ای که بتواند مشکل‌گشای این معضل باشد، حمایت می‌کند.

راهکارهایی اثبات شده برای افزایش متابولیسم بدن؛

با قابلیت حفظ محیط زیست؛

برترین ها   |   برگزیده ها   |   آخرین ها

به همت انتشارات جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان،

با مهارت عکاسی آشنا شوید:

پرسش از شما، پاسخ از ما؛

سینا‌پرس:سیناپرس با همکاری پزشکان متخصص حوزه های مختلف، هر هفته به سوالات پزشکی شما مخاطبان پاسخ می دهد. سوالات خود را مطرح کنید، پاسخ علمی و درستی دریافت کنید.

چندرسانه ای