سینا‌پرس: با هدف حل چالش‌های فناورانه مطرح در رویداد ریورس‌پیچ (Reverse Pitch) مرکز نوآوری تحول دیجیتال فولاد، بازدید سه‌روزه‌ای از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه لجستیک هوشمند از خط تولید فولاد مبارکه انجام شد.

سینا‌پرس: دانشمندان و پژوهشگران در مرکز ویروس شناسی دانشگاه اصفهان محصولی دانش بنیان به نام «کووید شیر» تولید کردند

سینا‌پرس: دانشمندان آلمانی در بررسی های جدید خود دریافتند، اگر ماسک را به طرز صحیح روی صورت قرار نداده تا به طور کامل بینی و دهان را بپوشاند، ممکن است ویروس کرونا از طریق بینی وارد مغز شود.

مهمترین اخبار سرویس‌ها

برای نخستین بار توسط دانشمندان استرالیایی اتفاق افتاد؛

سینا‌پرس: دانشمندان استرالیایی موفق شدند برای اولین بار، با کمک تلسکوپی رادیویی، نقشه ای با حدود 3 میلیون کهکشان ترسیم کنند که سرعت بالای آنها به ثبت رسید.

نتایج نشان می دهد؛

سینا‌پرس: پیاز ماده غذایی سرشار از ویتامین است که معمولا به صورت پخته یا سرخ شده در غذاها به کار می رود. شاید باورش برایتان دشوار باشد اما این ماده غذایی میتواند سلامت جسمی شما را از بالای سر تا نوک انگشت پا متحول کند.

برترین ها   |   برگزیده ها   |   آخرین ها