رییس کل بانک مرکزی :

سینا‌پرس: رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها تورم سال آینده زیر ۲۰ درصد است، گفت: بعید است که ایران وارد لیست سیاه FATF شود؛ با این حال، حتی اگر این اتفاق نیز رخ دهد، تاثیری در نرخ ارز نخواهد داشت.

سینا‌پرس: سرطان پستان، شایع‌ترین سرطان در بین خانم‌ها و یکی از عوامل عمده مرگ در بین این گروه است. بااین‌حال تشخیص صحیح و زودهنگام این بیماری، می‌تواند نقش مؤثری در مهار آن داشته باشد. محققان کشور بدین منظور، برخی الگوریتم‌های کامپیوتری را پیشنهاد داده‌اند.

سینا‌پرس: محققان علوم پزشکی ایران به سرپرستی دکتر رضا ملک‌زاده و با همکاری تیمی از محققان بین المللی، موفق به شناسایی روشی برای تشخیص زودهنگام سرطان مثانه تا ۱۰ سال قبل از بروز علائم و تشخیص بالینی آن در افراد سالم بدون علامت شدند

مهمترین اخبار سرویس‌ها

یک استاد دانشگاه:

یک استاد دانشگاه معتقد است که دو عامل عملکرد محصول و ارتباطات یکپارچه بازاریابی ٢ بال برندسازی هستند.

عضو حقیقی شورای عالی فضایی گفت: ساخت ماهواره‌ای از نوع سنجشی و با دقت یک متر توسط 91 دانشمنددانشگاه صنعتی امیرکبیر در فاز نخست با کادر تخصصی 11 نفر از اعضای هیأت علمی و 80 دانشجوی مقاطع ارشد و دکتری انجام می شود.

با اجرای طرح ملی پیمایش خانواده جهاددانشگاهی؛

برترین ها   |   برگزیده ها   |   آخرین ها

مطالعات نشان داد:

در بيماران ديابتي، كبد ارگان حياتي بدن است كه نقش عمده اي در پايداري و حفظ هومئوستاز بدن دارد.

رویداد مهم علم